Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено наказом
від 26.10.2020 р. №02-13/58/20
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів, які надаються
запитувачам інформації Господарським судом Рівненської області
Відмовою від оплати вважається ненадання запитувачем інформації протягом 20 робочих днів документів, які б підтверджували оплату витрат.
Керівник апарату І. В. Бабич
Додаток №1
ЗАЯВКА
від «___» __________20__року №_________
на виписку рахунка для здійснення оплати
витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(назва документа)
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали особи, відповідальної за підготовку інформації на запит)
Прізвище та ініціали – фізичної особи (найменування – юридичної особи ) запитувача ________________________________________________________________________________ |
________________________________ |
Послуга, що надається |
Вартість виготовлення 1 аркуша, грн |
Кількість аркушів |
Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А4 або меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) |
|
|
Копіювання або друк однієї сторінки документа формату А3 або більшого розміру (у тому числі двосторонній друк) |
|
|
Копіювання або друк копій однієї сторінки документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
|
|
|
_____________________ (посада) |
__________ (підпис) |
________________________ (П.І.Б.) |
|
||
|
|
|||||
Додаток №2
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються запитувачам інформації
Послуга, що надається |
Норми витрат на виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки |
Додаток №3
РАХУНОК № _________
"____" ______________ 20___ року
на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
Надавач послуг: Господарський суд Рівненської області
Реєстраційний рахунок _______________________________________________
МФО банку _________
Код за ЄДРПОУ 03500111
Місцезнаходження Господарський суд Рівненської області: 33013, м.Рівне, вул.Набережна, 26-А
Платник: ______________________________________________________________
_______________________________________________________________________
Місце реєстрації ________________________________________________________
Найменування відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
Кількість аркушів |
Вартість виготовлення 1 аркуша, грн |
Сума |
Загальна сума, що підлягає оплаті ________________________________________________________________________________ _____________________________________________ _________________________грн. ____________ коп. (сума словами)
Голова суду __________________В.Г.Торчинюк___ (підпис) (ініціали, прізвище) М.П Начальник відділу ПФЗтК _________Л.М.Міліневська___ (підпис) (ініціали, прізвище)
|
|
|
|
|
|
|
|