flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Засади використання автоматизованої системи документообігу Господарського суду Рівненської області

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення зборів суддів

Господарського суду Рівненської області

від 06 лютого 2020 року N 1

 

Засади використання автоматизованої системи документообігу Господарського суду Рівненської області

  1. Загальні положення

1.1.      Порядок функціонування автоматизованої системи документообігу в Господарському сулі Рівненської області (далі - автоматизована система) визначається Положенням про автоматизовану систему документообігу суду, і затвердженого РішеннямРади суддів України № 30 від 26.11.2010 року, із змінами і доповненнями (далі -Положення).

1.2.   Засади є обов'язковими для застосування суддями і працівниками апарату Господарського суду Рівненської області. 

  1. Особливості функціонування автоматизованої системи 

2.1.    У Господарському суді Рівненської області використовується комп'ютерна програма "Діловодство спеціалізованого суду", розроблена адміністратором автоматизованої системи для судів господарської юрисдикції.

2.2. Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи в суді здійснюються адміністратором автоматизованої системи на підставі укладених договорів. 

  1. Функціональні обов'язки, права користувачів автоматизованої системи

 3.1.  Функціональні обов'язки, права користувачів автоматизованої системи, надання та позбавлення права доступу до неї в Господарському суді Рівненської області визначаються на підставі наказів керівника апарату суду.

3.2.   Налаштування автоматизованого робочого місця користувача автоматизованої системи у відповідності до функціональних обов'язків та прав доступу, визначених наказом керівника апарату суду, здійснює технічний адміністратор. 

4.Розподіл судових справ між суддями

 4.1.  Розподіл судових справ здійснюється у Господарському суді Рівненської області в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, уповноваженою особою апарату суду, відповідальною за здійснення автоматизованого розподілу судових справ.

 4.2.  У Господарському суді Рівненської області визначення судді для розгляду конкретної справи здійснюється автоматизованою системою шляхом:

автоматизованого розподілу судових справ під час реєстрації відповідної судової справи;

розподілу судових справ шляхом передачі судової справи раніше визначеному у судовій справі судді;

повторного автоматизованого розподілу судових справ. 

  1. Автоматизований розподіл судових справ між суддями

5.1. Автоматизований розподіл судових справ між суддями Господарського суду Рівненської області здійснюється з урахуванням спеціалізації суддів.

5.2. Якщо розгляд справи здійснюється колегіально, склад колегії суддів визначається автоматизованою системою.

5.3. Судові справи підлягають автоматизованому розподілу між суддями, які мають на момент автоматизованого розподілу судових справ повноваження для здійснення процесуальних дій.

5.4.  Після автоматизованого розподілу судових справ автоматизованою системою відповідальна особа суду не пізніше наступного робочого дня передає судові справи визначеному автоматизованою системою головуючому судді.

5.5. У разі направлення на повий розгляд справи про банкрутство в частині справа, у зазначеній частині, передається на розгляд іншому судді, визначеному автоматизованою системою документообігу.

Після закінчення нового розгляду матеріали справи передаються головуючому судді для приєднання до справи про банкрутство.

5.7. Заява про забезпечення доказів, подана до суду до подання позовної заяви, передається судді, визначеному у порядку, встановленому статтею 32 Господарського процесуального кодексу України.

5.8. Позовна заява, подана протягом десяти днів з дня постановлений ухвали про забезпечення доказів передається судді, визначеному у порядку, встановленому статтею 32 Господарського процесуального кодексу України.

5.9. При надходженні позовної заяви, заяви, клопотання, які містять декілька вимог, що підлягають реєстрації як окремі КДМ, реєстрація таких заяв здійснюється щодо кожної вимоги заявника окремо. 

  1. Повторний автоматизований розподіл судових справ між суддями 

6.1.   Винятково у разі, коли суддя у передбачених законом випадках не може продовжувати розгляд справи більше чотирнадцяти днів, що може перешкодити розгляду справи у строки, встановлені ПІК України, невирішені судові справи передаються для повторного автоматизованого розподілу за вмотивованим розпорядженням керівника апарату суду.

6.2.  Особи, які беруть участь у справі, повідомляються помічником судді (особою, яка виконує його обов'язки) про неможливість проведення судового засідання.

6.3.  У випадку відсутності судді (відпустка, тимчасова непрацездатність, відрядження, навчання тощо) в день набрання рішенням законної сили, справа, відповідно до службової записки помічника судді, підлягає повторному автоматизованому розподілу на підставі розпорядження керівника апарату суду для вирішення питання про видачу наказів. 

6.4. У випадку здійснення повторною автоматизованого розподілу судової справи помічник судді, справа якого розподіляється, одночасно зі справою падає особі, відповідальній за здійснення автоматизованого розподілу судової справи, список не розглянутих заяв (скарг, клопотань), які пов'язанні з основною справою та потребують перерозподілу.

6.5. У разі направлення справи на новий розгляд заяви (клопотання), провадження за якими зупинено або відкладено вирішення питання про прийняття відповідної заяви (клопотання) до повернення матеріалів справи із суду вищої інстанції, передаються тому судді, якому передано справу па новий розгляд. 

     7. Передача справи раніше визначеному у судовій справі судді 

7.1.  Раніше визначеному в судовій справі головуючому судді передаються:

- судові справи, що надійшли із судів апеляційної або касаційної інстанцій після скасування ухвал, які перешкоджають подальшому розгляду судової справи (крім ухвал про закриття, припинення провадження) та ухвал, які не перешкоджають подальшому розгляду судової справи;

-  заяви або клопотання, що надійшли для вирішення питання про прийняття додаткового судового рішення, виправлення описок та помилок, роз'яснення судового рішення, повернення судового збору;

- заяви та клопотання з процесуальних питань, пов'язані з виконанням судових рішень, подані до суду, що розглядав справу в порядку ст.ст. 327-331, 333, 334-337, 340 ГПК України включно;

- зустрічні позови та позови третіх осіб, які заявляють самостійні вимоги щодо предмета спору у судовій справі, у якій відкрито провадження, подані в порядку ст.ст. 49, 180 ГПК України;

- заяви про відновлення втраченого судового провадження в порядку ст. 359 ГПК України;

- заяви про забезпечення позову, доказів, зустрічне забезпечення позову, заміни одного заходу забезпечення позову іншим, скасування заходів забезпечення позову, скасування заходів зустрічного забезпечення, поданих після подання позовної заяви в порядку ст.ст. 111, 138, 141, 142, 143, 145 ГПК України;

- в межах справи про банкрутство: позовні заяви з майновими вимогами, стороною в яких є боржник; спори з позовними вимогами до боржника та щодо його майна; спори про визнання недійсними результатів аукціону; спори про визнання недійсними будь-яких правочинів, укладених боржником після відкриття провадження у справі про банкрутство або протягом трьох років, що передували відкриттю провадження у справі про банкрутство; спори про повернення (витребування) майна боржника або відшкодування його вартості відповідно; спори про стягнення заробітної плати; спори про поновлення на роботі посадових та службових осіб боржника; спори щодо інших вимог до боржника; матеріали справ, що надійшли до суду в порядку, передбаченому частиною третьою статті 7 Кодексу України з процедур банкрутства;

- заяви про визнання грошових (майнових) вимог до боржника;

- заяви про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами за виключенням випадків, визначених законом;

- заяви про зауваження щодо технічного запису судового засідання, протоколу судового засідання, протоколу вчинення окремої процесуальної дії, які надійшли в порядку ст.ст. 224, 225 ГПК України;

- заяви про скасування судового наказу, виправлення помилки в судовому наказі, визнання судового наказу таким, що не підлягає виконанню, відстрочення чи розстрочення або зміна способу та порядку його виконання, подані в порядку ст.ст. 158, 160 ГПК України;

- заяви, що надійшли до суду в порядку підпункту 19.4 пункту 19 частини 1 Перехідних положень ГПК України (видача дубліката виконавчого документа).

У разі, якщо раніше визначений суддя на момент надходження справ та матеріалів зазначених в цьому пункті не працює в цьому суді, або таку справу та матеріали неможливо передати судді у зв'язку з його тимчасовою відсутністю (відпустка, тимчасова непрацездатність, відрядження, навчання тощо), що може призвести до порушення строків розгляду вказаної категорії справ, визначених ГПК України, справа підлягає повторному автоматизованому розподілу на підставі розпорядження керівника апарату суду.

7.2.  У разі повернення справи з експертної установи під час тимчасової відсутності судді (відпустка, тимчасова непрацездатність, відрядження, навчання тощо), який зупинив провадження у справі у зв'язку з призначенням судової експертизи, справа не підлягає автоматизованому розподілу, а передається  раніше  визначеному в судовій справі головуючому судді. 

8. Прикінцеві та перехідні положення

8.1. Попередні рішення зборів суддів Господарського суду Рівненської області в частині, що суперечать Засадам, визнати такими, що втратили чинність.

8.2. Засади використання автоматизованої системи документообігу Господарського суду Рівненської області набирають чинності з наступного дня після дня їх затвердження зборами суддів Господарського суду Рівненської області.

8.3. У разі внесення змін до Засад використання автоматизованої системи документообігу Господарського суду Рівненської області збори суддів новим рішенням затверджують Засади використання автоматизованої системи документообігу суду у новій редакції, які вносяться до автоматизованої системи не пізніше робочого дня, що настає після проведення цих зборів.