Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати конкурсу
Відповідно до частини 2 статті 28 Закону України "Про державну службу" Господарський суд Рівненської області повідомляє про результати конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «Б» – заступника начальника відділу планування, фінансування, звітності та контролю Господарського суду Рівненської області, оголошеного відповідно до наказу в.о. керівника апарату цього суду від 14 вересня 2016 року № 581 "Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «Б» в Господарському суді Рівненської області":
по батькові кандидата |
Результат (загальна сума балів) |
Примітки |
Андрійчук Алла Леонтіївна |
16,3 |
Переможець конкурсу |
Дем’янець Ігор Михайлович |
11,9 |
Другий за результатами конкурсу кандидат |
Додаток 1 до наказу
в.о.керівника апарату суду
від 14.09.2016 №581
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” - заступника начальника відділу планування, фінансування, звітності та контролю Господарського суду Рівненської області
Загальні умови |
|
Посадові обов’язки |
- проводить нарахування заробітної плати, допомоги з тимчасової непрацездатності, відпускних, премій та інших виплат; - складає меморіальний ордер №5 «Зведення розрахункових відомостей із заробітної плати» ; - відповідає за правильність нарахування та перерахування податків і інших платежів; - здійснює контроль за встановленням посадових окладів суддям і працівникам апарату суду відповідно до штатного розпису, щомісячно проводить індексацію грошових доходів суддів та працівників апарату суду; - перевіряє правильність складання табелю обліку робочого часу. Застосовує норми тривалості робочого часу на відповідний рік; - при подачі працівником суду листка тимчасової непрацездатності складає заявку – розрахунок і подає до фонду соціального страхування для подальшого відшкодування коштів; - веде журнал реєстрації заявок – розрахунків. Формує і упорядковує облік лікарняних листів, слідкує за їх оформленням, збереженням, своєчасною виплатою і правильністю нарахування; - перевіряє правильність застосування податкової соціальної пільги (далі – ПСП), слідкує за строками застосування ПСП, приймає та зберігає заяви та відповідні документи на право застосування ПСП; - веде особові картки, які відкриваються на кожного працівника; - щомісячно надає працівникам розрахунковий лист нарахованої зарплати. Щомісячно формує оборотну відомість в розрізі податків; - складає платіжні відомості та заявки на виплату авансу, міжрозрахункових виплат (відпускних, лікарняних, премій) та заробітної плати; - складає та подає наступні звіти: - квартальну звітність до фонду соціального страхування на випадок тимчасової втрати працездатності, - квартальну звітність до державної податкової інспекції – податковий розрахунок (форма 1 ДФ), - місячну звітність до державної податкової інспекції - звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування , - річний звіт до фонду інвалідів, - звітність в статистику з праці (місячну та квартальну), з освоєння капітальних видатків (квартальну та річну), - звіт в ДСАУ по соціальних виплатах щомісяця до 2 числа, - структуру зарплати в ДСАУ щомісяця до 2 числа, - за вимогою працівників суду готує довідки про розмір заробітної плати; - веде журнал реєстрації довідок по зарплаті; - за письмовою заявою суддів у відставці готує довідки - розрахунки щомісячного грошового утримання суддів у відставці; - готує розрахунки заробітної плати до бюджетного запиту на кожний відповідний рік; - веде меморіальний ордер №8 «Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами». Перевіряє правильність складання звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт. Веде реєстр звітів про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт у вигляді реєстру; - складає щокварталу до 5 числа місяця, що настає за звітним кварталом звіт про виконання індивідуального кошторису та паспортів бюджетних програм; - виконує інші доручення голови суду та керівника апарату суду. |
Умови оплати праці |
- посадовий оклад – 3963 грн., - надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06.04.2016 № 292 „Деякі питання оплати праці державних службовців”; - надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України „Про державну службу”) |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Безстроково |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) заповнена особова картка встановленого зразка (форма № П-2ДС); 6) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік; Строк подання документів для участі у конкурсі: до 03 жовтня 2016 року |
Дата, час і місце проведення конкурсу |
06 жовтня 2016 року, початок о 10.00 год. за адресою вул. Набережна, 26а, м. Рівне, Рівненська область, 33013 |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Калюжна Олена Михайлівна, тел: (0362) 26-65-15 email: kadry@rv.arbitr.gov.ua
|
Вимоги до професійної компетентності |
||
Загальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта |
2 |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою |
Спеціальні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта у галузі знань: «Бухгалтерський облік», «Облік і аудит», «Фінанси», «Економіка підприємства» або іншими спеціальностями фінансового або економічного спрямування |
2 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закони України «Про державну службу"; 3) Закон України «Про запобігання корупції»; 4)Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 5)Закон України «Про доступ до публічної інформації»; 6) Бюджетний Кодекс України; 7) Кодекс законів про працю України; 8) Закон України «Про державний бюджет» на відповідний період; 9)Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; 10)Закон України «Про публічні закуплі» 11) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України з питань бухгалтерського обліку та звітності, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування |
3 |
Професійні чи технічні знання |
організація роботи щодо бухгалтерського обліку та звітності, володіння та правильне застосування в практичній роботі чинного законодавства з питань бухгалтерського обліку та звітності, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, володіння знаннями та практичне використання бухгалтерських програм (ІС-ПРО, M.E.Doc) |
4 |
Спеціальний досвід роботи |
досвід роботи за фахом не менше трьох років |
5 |
Знання сучасних інформаційних технологій |
впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Outlook Express, Internet), вільне користування законодавчою базою Liga та іншими інформаційно-телекомунікаційними технологіями |
6 |
Лідерство |
1) вміння обґрунтовувати власну позицію; 2) досягнення кінцевих результатів. |
7 |
Прийняття ефективних рішень |
1) вміння вирішувати комплексні завдання; 2) ефективно використовувати ресурси (у тому числі фінансові і матеріальні); 3) вміння працювати з великими масивами інформації; 4) встановлення цілей, пріоритетів та орієнтирів. |
8 |
Комунікації та взаємодія |
1) співпраця та налагодження партнерської взаємодії; 2) відкритість. |
9 |
Впровадження змін |
1) здатність підтримувати зміни та працювати з реакцією на них; 2) оцінка ефективності здійснених змін. |
10 |
Управління організацією роботи та персоналом |
1) вміння працювати в команді; 2) мотивування; 3) вміння розв'язання конфліктів. |
11 |
Особистісні компетенції |
1) аналітичні здібності; 2) дисципліна і системність; 3) самоорганізація та орієнтація на розвиток; 4) дипломатичність та гнучкість; 5) вміння працювати в стресових ситуаціях. |